torstai 10. elokuuta 2017

ARVONNAN VOITTAJA ON...




Tästä mieheni kesähatusta Jaakontaian tuotepaketin voittaja vedettiin

Jaakontaika® on myrkytön ja torjunta-aineeton kasvutehoste, joka edistää kasvua tehostamalla yhteyttämistä. Suotuisissa olosuhteissa kasvu voi lisääntyä jopa 100 %.

Voittajalle

 Jaakontaikasumutetta
Jaakontaika tiivistettä, josta voi tehdä laimentamalla lisää sumutetta
ja Carbon Kick Boosteria, jota lisätään Jaakontaika-sumuteliuokseen tai jota voi käyttää omana ruiskutteenakin. Booster säännöllisesti käytettynä auttaa pitämään kasvuston vapaana härmästä, punkeista, ripsiäisistä ja ansarijauhiaisista.



Ja voittaja on Teija Hämäläinen. Onnea Teija, sait hyvän, noin 60 euron arvoisen tuotepaketin. Kiitos Jaakontaialle palkinnosta!

Olen testannut sumutetta, johon lisäsin boosteria ja sain kuin sainkin ensimmäisen kerran  moneen vuoteen pelastettua syysleimuni härmän kynsistä. 


Leimujen lehdet ovat aivan puhtaat. Alkava  härmäkasvusto häipyi ensimmäisen sumutuskerran jälkeen. Sumutin varmuuden vuoksi vielä toisenkin kerran. 


Välillä olen ajatellut hävittää kaikki leimut puutarhasta härmän vuoksi. Voi, mikä harmi se olisi ollut, kun sainkin näin helposti härmän kuriin.


Leimuja on eri puolilla puutarhaa isoja aloja. Valkoinen kiiltoleimu on kiitollinen kukkija ja hämärtyvissä elokuun illoissa se hohtaa kauniisti.


Leimuista saa hyvän taustakasvuston. 




Illanhämyssä vielä kuvauskierroksella


ja keskiyön teet puutarhassa 

Läheiseltä Ruokolahden tanssilavalta kuuluu elokuisen keskiviikon tanssimusiikki


Minä laulan sun iltasi tähtihin
ja sun yöhösi kuutamoita
Minä laulan sun aamuhus armahin
kevätkiuruja purppuroita
Minä laulan sun kätehes kukkasen kun silmäsi surusta kastuu Teen ruusutarhaksi tienoon sen missä jalkasi pieni astuu Minä laulan laitalle maailman Minä vien sinut kotihin uuteen Minä laulan sun sielusi valkean Yli aikojen ikuisuuden

Noinhan se Tapsa Rautavaarakin ennen lauloi Ruokolahden lavalla käydessään

Kuunteleppa Tapsaa TÄSTÄ

Aurinkoista torstaita ainakin jonnekin päin - tänne on kyllä ennusteissa rankkasadetta.


7 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Teija pääseekin nyt tekemään Jaakontaika-temppuja.

      Poista
  2. Todellakin, kaunis taustakasvusto varsinkin valkoisena.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, valkoinen hohtaa pimeässäkin ja tuoksuu voimakkaasti illan hämyssä.

      Poista
  3. Onnea Teijalle! Hieno hattu ja hienot kuvat! Ylellistä; teehetki keskiyöllä taustalla elävää musiikkia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kirsti, ylellistä tosiaan, hieno, lämmin, pimeä kesäilta puutarhassa. Siinä on oma hohtonsa.

      Poista
  4. Taas ihailuni valkoisista leimuistasi. Minulla olisi yksi kymmenmetrinen hiukan hämärässä oleva uusi kukkapenkki, siihen sopisi valkoiset leimut päivänliljojen taakse. Suositteletko syys- vai kevätistutusta?

    VastaaPoista

MUKAVA, KUN VIERAILIT SIVUILLANI.

TERVETULOA UUDELLEEN!

KOMMENTTISI TEKEE ILOISEKSI